Yeni mesajlar Yeni konular En çok cevaplanan En görüntülenen konu En çok begenilen

  • SEVGİLİ FORUM ÜYELERİ DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN VİP ÜYE OLMALISINIZ VİP ÜYELİK İÇİN BİR DEFA YA MAHSUS 200 TL ÖDEME BU İBANA YAPABİLİRSİNİZ TR230004600160888000152358 ÖDEME SONRASI ÜYELİK İSMİNİ VERMENİZ YETERLİ..
  • İletişim İçin Gökhan GÜRBAY 0535 455 56 04 & İDRİS Sönmez 0543 242 44 19 Veya Tıklayarak mesaj gönderebilirsiniz.

Selamun Aleyküm Günaydın Ustalar

ugurkibar

New Member
Katılım
15 Haz 2015
Mesajlar
5
Puanları
0
Günaydın BEN SAKARYADAN
OTO ELEKTRONİK ÜSTÜNE
SİZLERLE YARDIMLAŞMA VE PAYLAŞIMLAR İÇİN SİZİNLEYİM
İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR :shy:
 

ugurkibar

New Member
Katılım
15 Haz 2015
Mesajlar
5
Puanları
0
PAYLAŞIMLARIMIZ VE PAYLAŞIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
kibarotomotiv skype adresim
yardımlarınızı beklerim ustalar
HAYIRLI İŞLER .....
 
Üst