SEVGİLİ FORUM ÜYELERİ DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN VİP ÜYE OLMALISINIZ VİP ÜYELİK İÇİN BİR DEFA YA MAHSUS 200 TL ÖDEME BU İBANA YAPABİLİRSİNİZ TR230004600160888000152358 ÖDEME SONRASI ÜYELİK İSMİNİ VERMENİZ YETERLİ..
Ustam gönderdiğim EK'teki dosyayı açabildin mi?
Ben yanlışlıkla Partner yazmışım. Bu dosyayı bir denemeni isterim, senin işini görecektir.
Eğer istersen senin e-mail adresine gönderebilirim.
MERZİFONDAN HERKESE BOL SELAM.
USTALARIM... BEN BİLAL, UZUN YILLAR FARKLI ALANDA () ELEKTRONİK TEKNİSYENİ ( Aviyonik ) OLARAK ÇALIŞTIM. SON ALTI AYDIR OTO ELEKTRONİGİ ÜZERİNDE ÇALIŞMAKTAYIM. ÖNCELİKLE HERKESE HAYIRLI İŞLER DİLER VE SİTEYİ KURANLARA TEŞEKKÜR EDERİM...