SEVGİLİ FORUM ÜYELERİ DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN VİP ÜYE OLMALISINIZ VİP ÜYELİK İÇİN BİR DEFA YA MAHSUS 200 TL ÖDEME BU İBANA YAPABİLİRSİNİZ TR230004600160888000152358 ÖDEME SONRASI ÜYELİK İSMİNİ VERMENİZ YETERLİ..
Cvp: HOŞGELDİNİZ KENDİNİZİ TANITINIZ
Herkese öncelikle sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Forum kurucumuz Sayın Mosfet i de bu çalışmalarından dolayı tebrik ederim. Ülkemizde bu yönde paylaşım ortamlarını görmek ümit verici.
İsmim Önder ÖZKAN.
İMGETEK A.Ş ELEKTRONİK YAZILIM OTOMOBİL...