SEVGİLİ FORUM ÜYELERİ DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN VİP ÜYE OLMALISINIZ VİP ÜYELİK İÇİN BİR DEFA YA MAHSUS 200 TL ÖDEME BU İBANA YAPABİLİRSİNİZ TR230004600160888000152358 ÖDEME SONRASI ÜYELİK İSMİNİ VERMENİZ YETERLİ..
Cvp: HOŞGELDİNİZ KENDİNİZİ TANITINIZ
MERHABALAR BEN İBRAHİM... AYDININ NAZİLLİ İLÇESİNDE NAZİLLİ OTO BEYİN OLARAK BU İŞİ YAPMAKTAYIZ... İKİ ORTAK ÇALIŞMAKTAYIZ... GEREK PROGRAM OLSUN GEREK ŞEMA OLSUN BİLGİ SAHİBİ OLDUĞUMUZ HER KONUDA YARDIMLAŞMAK , BİLMEDİĞİMİZ BİR KONU OLDUĞUNDA DA YARDIM...