SEVGİLİ FORUM ÜYELERİ DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN VİP ÜYE OLMALISINIZ VİP ÜYELİK İÇİN BİR DEFA YA MAHSUS 200 TL ÖDEME BU İBANA YAPABİLİRSİNİZ TR230004600160888000152358 ÖDEME SONRASI ÜYELİK İSMİNİ VERMENİZ YETERLİ..
Bugün 22:03:26
S.a arkadaşlar honda jazz cd çalar teyibe aux giriş bağlarken yanlış bağlantı yaptım. teyp çalışıyor ama ses gitti 200 tl tamir parası istiyor elektronikçiler. Sorun Ses çıkış entegresindedir diye düşündüm değiştirdim ses yok yine aynı. yardımınıza ihtiyacım var. İlginize...