SEVGİLİ FORUM ÜYELERİ DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN VİP ÜYE OLMALISINIZ VİP ÜYELİK İÇİN BİR DEFA YA MAHSUS 200 TL ÖDEME BU İBANA YAPABİLİRSİNİZ TR230004600160888000152358 ÖDEME SONRASI ÜYELİK İSMİNİ VERMENİZ YETERLİ..
Merhaba
Suzuki baleno 1.8 gtx 1997 model aracım var beyin arızalandı dediler çıkma beyin buldum yalnız takım olmadığı için immo kutusunu bir türlü tanıtamadık. konu hakkında yardımcı olabilecek birileri varmı. Ben mersindeyim araçta 5 aydan fazladır beyincinin önünde oda uğraşıyor ama çözüm...
Merhaba
Suzuki baleno 1.8 glx 1997 model aracımin beyni arızalandı yeni bir beyin buldum ama bir türlü anahtarı tanıyamadık squ of68 universal emulator olduk oda olmadı benim beyinci arkadas immo off yapmis araba 6 sefer çalışmış ama bu seferde daha fazla yakıt gidekmis gibi olmus ne yapabilirz...