SEVGİLİ FORUM ÜYELERİ DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN VİP ÜYE OLMALISINIZ VİP ÜYELİK İÇİN BİR DEFA YA MAHSUS 200 TL ÖDEME BU İBANA YAPABİLİRSİNİZ TR230004600160888000152358 ÖDEME SONRASI ÜYELİK İSMİNİ VERMENİZ YETERLİ..
hocam acaba düğmeyi söküp içine baktınız mı? belki gerekli düzenek yok yada led varsa kontrol ettiniz mi?belki yok :rolleyes: belki led koysanız bile ışığı yansıtıcak şekilde şeffaf değildir,yapısında yoktur malzemenin. yoksa ışık kolay 1 kırmızı led npn transistör ve 1k dirence bakar.;)