SEVGİLİ FORUM ÜYELERİ DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN VİP ÜYE OLMALISINIZ VİP ÜYELİK İÇİN BİR DEFA YA MAHSUS 200 TL ÖDEME BU İBANA YAPABİLİRSİNİZ TR230004600160888000152358 ÖDEME SONRASI ÜYELİK İSMİNİ VERMENİZ YETERLİ..
Cvp: elentra 95910-3x200 ver1.1 M2
maalesef elimde ilk kazalı dump yok başka bir arkadaş kodlamaya çalışmış olmamış o yüzden ilk dump gitmiş.
[hr]
benim merak ettiğim proğramsal mı? hata yoksa beyindemi arıza var
selam arkadaşlar ben kahramanmaraştan karsan oto elektronik ismim sait. 95910-3x200 ver1.1. M2 elentra. arkadaşlar 7-8 adet ayrı ayrı dump yükledim dahili arıza SRSCM'yi değiştirin diyor.bu konuda tecrübesi olan arkdaş varmı yardımcı olursanız çok sevinirim