SEVGİLİ FORUM ÜYELERİ DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN VİP ÜYE OLMALISINIZ VİP ÜYELİK İÇİN BİR DEFA YA MAHSUS 200 TL ÖDEME BU İBANA YAPABİLİRSİNİZ TR230004600160888000152358 ÖDEME SONRASI ÜYELİK İSMİNİ VERMENİZ YETERLİ..
bilindiğ gibi honda marka araçların park sensörleri id ile çalışır bu sebepten yenisi takıldığı zaman mecburen kodlamak gerekir
hiç bir cihaza gerek olmadan nasıl kodlanacağını anlattım
bu işle uğraşan ustalarımın işine yarayacığını düşündüm
hayırlı işleer ..