SEVGİLİ FORUM ÜYELERİ DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN VİP ÜYE OLMALISINIZ VİP ÜYELİK İÇİN BİR DEFA YA MAHSUS 200 TL ÖDEME BU İBANA YAPABİLİRSİNİZ TR230004600160888000152358 ÖDEME SONRASI ÜYELİK İSMİNİ VERMENİZ YETERLİ..
Cvp: HOŞGELDİNİZ KENDİNİZİ TANITINIZ
Herkese öncelikle sevgi ve saygılarımı sunuyorum ben Erzurum dan EMİN OTO DİJİTAL VE AİRBAG ;ın sahibi emin usta burada siz değerli ustalarım la beraber çalışmaktan ve bilgi paylaşımından onur duyarım saygılarımla